Subject: Küsimus võimaliku toetuse kohta noorte teadlikkuse ja heaolu edendamiseks
From: "Ketlin Kuuskne" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 28 Apr 2025 11:44:29 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Kirjutan Teile südamest tuleneva sooviga aidata kaasa Eesti noorte paremale 
tervisele ja elukvaliteedile.

Olen hiljuti välja andnud raamatu „Võim Sinu Sees: Kuidas hormoonid tervist 
ja heaolu juhivad“. See on kirjutatud eesmärgiga anda noortele arusaadavas 
ja toetavas keeles teadmisi oma keha toimimisest — sellest, kuidas 
hormoonid, toitumine, liikumine ja uni mõjutavad nende enesetunnet, vaimset 
tervist ja füüsilist heaolu.
Minu enda lugu on tõestuseks, kui oluline on varajases eas mõista oma keha 
vajadusi, et vältida terviseprobleeme, enesehinnangu langust ja elujõu 
kadumist.

Koolid, kellega olen suhelnud, tunnevad suurt huvi selle sisu vastu ja 
näevad selle vajalikkust oma õpilastele, kuid rahalised võimalused sellise 
materjali soetamiseks on paraku piiratud.

Seetõttu uurin Teie käest — kas minu algatust oleks võimalik siduda mõne 
olemasoleva toetusskeemi või projektiga, mis toetab laste ja noorte 
teadlikkuse, vaimse ja füüsilise tervise edendamist? Või kas oleks võimalik 
arutada, kuidas sellisele ettevõtmisele rahastus leida?

Tegemist ei ole lihtsalt tervise raamatuga — see on praktiline tööriist, mis 
aitab noortel arendada tugevat, teadlikku ja hoolivat suhet oma kehaga. Usun 
siiralt, et selliste teadmiste viimine iga nooreni võiks aidata ennetada 
paljusid tulevasi probleeme ning toetada tervema ja õnnelikuma ühiskonna 
kujunemist.

Ootan väga Teie tagasisidet ja olen valmis jagama lisainfot nii raamatu sisu 
kui ka minu laiemast missioonist noorte toetamisel.

Südamlikult,
Ketlin Kuuskne
tervise koolitaja, treener, wellness coach
58553830
https://www.ketlinkuuskne.ee/

 <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail> 
Virus-free.www.avast.com 
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>